1- یکی از ویژگی های مهم انواع بالابرهای خانگی، هوم لیفت ها، بالابرهای فروشگاهی و بالابرهای غذابر عدم نیاز به چاله آسانسور و تخریب بنای مورد احداث و عدم نیاز به آهن کشی و اتاق آسانسور است.
2- امکان انتقال نیرو محرکه از یک مکان جدا به بدنه دستگاه. تجهیزات نیرومحرکه شامل الکتروموتور، تانک روغن، شیر برقی، پمپ هیددرولیک و تجهیزات روغن است که در صورت نبود فضای کافی در محل نصب بالابر می توان این تجهیزات را حتی در فاصله 10 متری از خود بالابر نصب نمود.
3- طراحی سازه ها و نصب بالابرهای خانگی و فروشگاهی و غذابر و هوم لیفت ها بسیار قابل انعطاف است طوری که در هر مکانی قابلیت نصب این بالابرها وجود دارد. به این صورت که سازه بالابر با توجه به شرایط مکان مورد نظر طراحی و ساخته شده و سپس نصب می گردد.
4- این بالابرها دارای ظرفیت های متغیر و متفاوت بسیار بالایی هستند. درواقع این نوع بالابرها از ظرفیت 300 کیلوگرم تا 5 تن قابل طراحی و ساخت هستند.
5- از ویژگی های دیگر بالابرهای خانگی و بالابرهای فروشگاهی و بالابرهای غذابر و هوم لیفت ها و آسانسورهای هیدرولیکی، قابلیت نصب انواع تجهیزات اعم از برق PLC، برق آسانسوری، شاسی های احضار آسانسوری، نشانگر، درب آسانسوری، درب های اتوماتیک، درب های لولایی، درب آکاردئونی و ... است.
6- طراحی انواع کابین از ویژگی های خاص این بالابرها می باشد. طوری که برای طراحی و ساخت کابین آنها می توان از حفاظ های ساده تا انواع کابین های استیل، کابین های MDF، کابین های آلومینیوم آج دار، طلق، ورق پانچ، ورق ساده، ورق آهن استفاده کرد. درواقع کابین این بالابرها با هر سلیقه و هزینه ای قابل طراحی است.
7- نصب و استفاده از تجهیزات با ضرایب ایمنی بسیار بالا در محصولات شرکت آسیابرج موجب ایمنی بالای محصولات گشته است. ایمنی بالای بالابرهای خانگی و فروشگاهی و هوم لیفت ها و غذابرها باعث گشته تا این محصولات نیازی به استاندارد نداشته باشند. زنجیرها، پاراشوت ها، بکسل ها و قرقره های مجزا از نمونه این تجهیزات هستند.
8- دارا بودن گواهینامه و تأییدیه کارشناسان وزارت کار از ویژگی های بالابرهای خانگی و بالابرهای فروشگاهی و بالابرهای غذابر و هوم لیفت های شرکت آسیابرج است.
9- استفاده از رپچرولوهای کنترل بروی جک های هیدرولیک امکان سقوط در صورت پاره شدن شیلنگ های هیدرولیک را به صفر رسانده است.
10- تغذیه 24ولت و 12ولت با جریان 300 میلی آمپر در این نوع بالابرها باعث می گردد اپراتور دستگاه دچار هیچ گونه حادثه برق گرفتگی یا هر نوع حادثه ای از این قبیل نگردد.
11- ابعاد کابین این بالابرها نیز بسته به مکان نصب قابلیت انعطاف در طراحی و ساخت دارد. طوریکه این ابعاد از 80×80 سانتیمتر تا 5متر در 5متر متغیر است.
12- این بالابرها در انواع تک ریله، دوریله مجاور، دوریله مقابل و چهارریله تولید می گردد.
13- استفاده از قطعات الکترونیکی و مدار فرمان اروپایی درجه یک و جک های هیدرولیک اروپایی و یونیت پاور با برندهای مطرح از دیگر ویژگی بالابرهای خانگی ، بالابرهای فروشگاهی ، بالابرهای غذابر و هوم لیفت های شرکت آسیابرج می باشد.


آسانسور و بالابر آسیا برجhttp://asiabalabar.com